Waardering van Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie - Rotterdam op 11 januari 2017

• Gebitsaandoeningen

Ik kom al een aantal jaren in deze kliniek. Ik ben doorverwezen naar Ordentall door mijn tandarts ivm ontstoken tandvlees. Ivm slecht ademen door mijn neus, ben ik genoodzaakt door mijn mond te ademen, met alle gevolgen van dien. De ontstoken tandvlees ging maar niet weg. Dr Ham geeft prima advies en de mondhygiëniste verwijderd het tandsteen ongeveer 4 x per jaar. Ze nemen alle tijd voor je. Ik voel me echt goed op mijn gemak. De eventueel aanwezige angst en spanning zijn dan ook meteen weg. Niet alleen van aankomst tot vertrek geef ik ze een 10 op alle punten. Maar mijn gebit is zo verbeterd. Ik heb geen ontstekingen meer. Dat is voor levenslang. Uiteraard blijf ik langsgaan voor onderhoud.Ik vind ze zelfs nog bescheiden, hoe goed ze wel niet zijn! Bedankt en tot ziens!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.