Waardering van Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie - Rotterdam op 31 maart 2017

3.2
  • Gebitsaandoeningen

Ik vind dat deze praktijk niet goed omgaat met patiënten die erg bang zijn. Ze pushen veel te veel door als een bange patiënt al telefonisch 1 afspraak maakt en willen dan gelijk een volgende maken. Er word dan gesproken van `'moeten'' Patient word niet gerust gesteldOverigens zijn er weinig mogelijkheden voor betalingsregelingen en als je geen geld hebt kun je het gewoon vergeten. Er staat in de betalingsvoorwaarden dat je binnen 1 maand moet betalen maar op de factuur binnen 2 weken. Dit vind ik een vreemd verhaal. Er word gezegd dat je het bijvoorbeeld in 5 keer mag betalen, maar let op:  als je elke week een afspraak hebt slaat dat eigenlijk op hetzelfde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ordentall, kliniek voor parodontologie en implantologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.