P.H.G.M. Loeff tandarts

Tandartsenpraktijk

Plantsoen Welgelegen 3 7321 ZJ Apeldoorn

Waardering van P.H.G.M. Loeff tandarts - Apeldoorn op 6 februari 2017

Vanwege pensionering van mijn tandarts, bij tandarts Loeff in de praktijk gekomen. Gebruik van een bepaald medicijn vraagt, vanwege bijwerkingen, een speciale verdoving. Tandarts Loeff heeft zich helemaal voor laten lichten over het medicijn, zodat hij precies weet met welk middel ik risicoloos verdoofd kan worden. Hij heeft mij er ook een uitleg van gegeven. J.l. september onderging ik een operatie in Ede. Als de anesthesist zich toen op dezelfde manier in het middel verdiept had, was ik tijdens en na de operatie niet zo diep in de problemen geraakt. Mijn volgende operatie staat gepland. Ik vraag de anesthesist of hij zich bij tandarts Loeff in Apeldoorn op de hoogte laat stellen over de geschikte verdoving. Vervolgens heel goede en vriendelijke behandeling van tanden en kiezen door tandarts Loeff en zijn assistentes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor P.H.G.M. Loeff tandarts? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.