Waardering van Parodontologie en Implantologie Praktijk Amsterdam - Amsterdam op 4 december 2019

1.0

Hallo Had een bijeenkomst in de kliniek Parondontologie implantologie praktijk Amsterdam. Werd opgenomen voor een consult. Ik wilde de kosten weten van het installeren van het implantaat. Mij ​​werd verteld dat de kosten van de consultatie 103 euro zouden bedragen. Voor mij is het duur omdat het in andere klinieken 20 euro kost of gratis ik gewoon een consult wilde krijgen. Ik werd gevraagd om de betaling van de consultatie in 5 delen te verdelen. Ik weigerde een consult. De hoofdarts kwam naar buiten en gaf aan dat hij een specialist is en dat zijn diensten niet goedkoper zijn. De arts kwam neerbuigend over en was onaardig. Het was erg teleurstellend voor dergelijke woorden, ik ben ook een expert in mijn vakgebied, maar ik sta mezelf niet toe zulke woorden te zeggen. Ik wenste de dokter een goede dag en vertrok zonder een consult te krijgen. Ik kreeg een boete van 80 euro voor niet nakomen van de afspraak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parodontologie en Implantologie Praktijk Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.