PC Hooft Tandheelkunde

Tandartsenpraktijk

P.C. Hooftstraat 116 II 1071 CD Amsterdam
Er is 1 waardering

Waardering van PC Hooft Tandheelkunde - Amsterdam op 22 juli 2013

Bij toeval bij deze tandarts terecht gekomen. Toen ik vorig jaar erge kiespijn kreeg in het weekend ben ik gaan googelen voor een tandarts die me in het weekend kon helpen. Kwam zo bij PC Hooft tandheelkunde terecht. Ze waren gelijk ontzettend vriendelijk en kon ondanks mijn late bellen gelijk terecht. Werd echt aardig ontvangen en ook voor de behandeling werd alle tijd genomen en de tandarts stelde me goed op mijn gemak. Gelukkig kon ik ook voor 'vast' bij hen terecht, want zocht nog een eigen tandarts in A'dam. Inmiddels al voor een reguliere controle geweest en ook dat voelde heel goed. Veel zorg, deskundigheid en super vriendelijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PC Hooft Tandheelkunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.