PC2-tandartsen

zaterdag
zondag

114 resultaten voor je selectie:

27 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een snelle reactie en vriendelijke en vakkundig advies met vervolgafspraken.

27 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben fijn en goed geholpen, zoals ik gewend ben van deze tandartspraktijk! Dankjewel, Top!

23 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

bekwame tandarts, met hart voor je tand. vriendelijk en doelkrachtig.

9.5
22 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een acuut ontstaan probleem met gevoel voor noodzaak, flexibiliteit en vakmanschap perfect en prettig opgelost.

16 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

\ ik bezoek deze praktijk sinds de oprichting en dat bewijst al, dat ik heel tevreden ben. De organisatie is uitstekend, afspraken kloppen altijd, de benadering is attent, vriendelijk en meevoelend....

9.7
13 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Persoonlijke aandacht, professioneel, zorgvuldig in het werk. Vriendelijke mensen.

10 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alles wordt uiterst correct gedaan.

6 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraak op tijd goed nagekomen, behandeling is kundig gedaan. Enigste opmerking die ik kan geven is dat er geen preventie advies werd gegeven.

8.8
13 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden, omdat ik altijd heel vriendelijk behandeld wordt, ze persoonlijke aandacht hebben voor me en luisteren naar mijn situatie en me geruststellen als het nodig is.

7.5
12 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede persoonlijke tandartsen praktijk Ga er met plezier heen .

12 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Al jaren een betrouwbaar adres voor mijn tandheelkundige zorg met persoonlijke aandacht

9 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne tandarts, duidelijk, doet haar werk goed

6.8
5 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Geen op- of aanmerkingen. Ik ben zeer tevreden over deze tandartspraktijk en de mensen die er werken

29 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

wordt altijd zeer vriendelijk behandeld moet 3 kwartier fietsen om er te komen terwijl er bij ons in de wijk er ook een mondhygiëniste zit, dat zegt genoeg denk ik.

8.8
29 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Iedereen bij PC2 tandartsen is vriendelijk en behulpzaam. Men heeft altijd tijd om je goed te woord te staan en uitleg te geven. Het oogt altijd rustig in de behandelkamer. Kindvriendelijke...

25 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

vakkundige behandelingen en informatie over de behandelingen en kostenplaatje. Bekende gezichten en vertrouwde personen die je elke keer tegenkomt, ik weet wie ze zijn en zij kennen mij en mijn gebit...

21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed bereikbaar, vriendelijk receptie personeel. Tijdens de behandeling wordt vooraf exact uitgelegd wat er gaat gebeuren en dit gaat op een zo ver mogelijk aangename manier.

8.5
15 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zijn altijd erg aardig, luisteren naar mijn vragen en geven er goed antwoord op. Werken netjes en in overleg met de patient.