Waardering van PPI Kennemerland Parodontologie - Implantologie - Heemstede op 12 december 2019

8.8
  • Mondaandoeningen

Voor meerdere parodontologische behandelingen kon ik vrij snel terecht bij PPI Kennemerland. De behandelingen werden in goed overleg met mij ingepland. Er werd tijdens de behandelingen geconcentreerd en professioneel gewerkt, met in acht neming van goede hygiënische zorg. Er was ook voldoende aandacht voor mij als patiënt en al mijn vragen werden geduldig beantwoord, wat ik als zeer plezierig heb ervaren. Ook de nacontrole door de mondhygiënist en parodontoloog heb ik als prettig ervaren. Hoewel de FLAP-operaties zeker niet prettig waren om te ondergaan, had ik geen betere omgeving hiervoor kunnen bedenken dan bij het PPI Kennemerland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PPI Kennemerland Parodontologie - Implantologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.