Waardering van Praktijk voor Endodontologie Bussum - Bussum op 6 augustus 2012

9.5

Door een fout van een noodtandarts een verkeerde kies geholpen aan een voorbehandeling van een wortelkanaalbehandeling. Dus had ik de pech dat er twee wortelkanaalbehandelingen gedaan moesten worden. Zelf bij mijn eigen tandarts gevraagd om Kathelijn de beide wortelkanaalbehandelingen te laten doen omdat ik haar al eerder had meegemaakt en een goede ervaring had hiermee. Omdat ze het allemaal zo vervelend voor mij vond, deed ze de wortelkanaalbehandelingen in een middagje, zodat ik niet nog een keertje hoefde te komen. Het was een lange zit met toch nog wel veel pijn (zeer stugge wortels zullen we maar zeggen). Kathelijn bleef rustig doorwerken, terwijl ze ook doodmoe moet zijn geweest van zo'n lange behandeling. Klasse! De dag daarna kreeg ik een telefoontje van haar partner om te vragen hoe het met mij ging, omdat de behandeling zo pijnlijk en lang had geduurd. Zeer meelevend! Het is echt heel jammer dat ze niet mijn 2-jaarlijkse tandarts is!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Endodontologie Bussum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.