Waardering van Praktijk voor Parodontologie en Implantologie Hoorn - Hoorn op 19 augustus 2013

4.2

Ik kreeg onlangs een poetsinstructie van de mondhygiëniste en ging tevreden naar huis met een tongschraper en het gebruikte opzetborsteltje (van de instructie). Twee weken later kreeg ik hiervoor een factuur van 8 euro. Dit was me van tevoren niet gemeld, dus belde ik dhr. Bertels, parodontoloog. Hij was zeer hautain, liet me amper uitpraten, vond het belachelijk dat ik mij druk maakte om 8 euro. Ik had nu bereikt dat hij zijn personeel instructie had gegeven alle info te verstrekken aan cliënten. Dit terwijl dit beneden de 100 euro niet nodig is. Ik heb hem te verstaan gegeven dat ik mijn principes heb. Hij blies hoog van te toren en raadde mij aan een andere parodontoloog te zoeken. Dat heb ik inmiddels gedaan. Ik weiger me zo respectloos te laten behandelen. Ik vind het triest voor zijn medewerkers, want die waren altijd correct.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Parodontologie en Implantologie Hoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.