Waardering van Praktijk voor Tandheelkunde en Implantologie Bagijnhof - Delft op 29 februari 2012

5.5

Jarenlang klant geweest. Na het ziek worden van onze vaste tandarts aantal maal bij de half jaarlijkse controle een andere gehad. Na verbouwing (zonder mededeling) dan eindelijk een vaste gekregen. Maar niet zeer tevreden over de behandeling (niet de stoelbehandeling, maar menselijke omgang) jegens mijn gezin. Als er een probleem is bespreek je dat prive, en niet luid verwijtend in een volle wachtkamer. Ronduit onbehouwen en buiten proporties. Dit is nu toevallig onze slechte ervaring met slechts een tandarts uit de praktijk. De praktijk zelf is sinds de verbouwing enorm verbeterd. Goed licht en ruim. Ze zijn altijd telefonisch bereikbaar en bij noodgevallen te benaderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Tandheelkunde en Implantologie Bagijnhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.