Waardering van Pro-Rotterdam - Rotterdam op 17 oktober 2019

7.7
  • Gebitsaandoeningen

Ik ben door de tandarts fantastisch geholpen. Maar nu na 2 jaar moet ik opnieuw een gebitsrestauratie. Daarvoor is een offerte gemaakt. Maar het personeel heeft geen zin om die offerte in een opdracht te verzilveren. Men is te beroerd om even iets na te kijken in de administratie. Mijn getekende offerte per post opgestuurd is niet aangekomen... Per email wordt er weer een offerte gestuurd maar daar zit er een overdreven veiligheid in waardoor ik moet goochelen met codes en wachtwoorden; kortom gedoe. Na veel gedoe dat eindelijk per mail ontvangen,getekend, ingescand en toegemaild. Maar, nu moet ik dat nóg een keer doen. Nou nee dus, ik vind het wel genoeg zo. Vertrouwen jullie me niet of zo? Ik vorige keer toch ook keurig duizenden euro's betaald?! Na een telefoontje mijnerzijds om een afspraak te maken wordt gezegd dat mijn behandelaar er mee stopt en ik een andere tandarts krijg. Ja inderdaad ik krijg een andere tandarts, maar die zoek ik dan zelf wel uit bij een ander bedrijf!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pro-Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.