Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - De Maten

Tandartsenpraktijk

Waleweingaarde 6 7329 BD Apeldoorn

Waardering van Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - De Maten - Apeldoorn op 6 december 2018

Gebitsaandoeningen

Helaas dien ik een trieste beoordeling te geven. De receptionistes zorgen voor een hogere waardering op Zorgkaartnederland.nlBehandelingen worden met enige regelmaat door andere tandartsen gedaan. Grote praktijk en zeer onpersoonlijk. Het is iedere keer weer een verrassing welke tandarts je krijgt en of de vorige er nog werkt, Men is hier volgens mij bovendien gespitst om zoveel mogelijk onnodige behandelingen te doen en de rekening zo hoog mogelijk te makenDe afgelopen jaren veel wisseling in behandelend personeel. Laatste tijd meerdere slechtverstaanbare specialisten (doet geen goed als je (2 dagen) met een opengeboorde kies zit en de specialist je niet kan begrijpen. Daarnaast doet een ieder zijn eigen ding, spreekt elkander tegen dus straalt weinig vertrouwen uit.  Inmiddels over naar een behandelaar die goed is voor mijn gezin en mij. Wat ik al jaren eerder had moeten doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - De Maten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.