Waardering van Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - De Parken - Apeldoorn op 7 november 2014

5.7
  • Kaakaandoeningen

Mondhygiëniste sprak zeer gebrekkig Nederlands, begrijpelijk overleg was niet mogelijk. 1e Tandarts was onbehouwen en deed vragen af met "dat komt vanzelf goed" en hij kon niet geloven dat ik niet rookte. 2e Tandarts uit deze praktijk heeft mij veel te lang met de mond open m.b.v. een inzetstuk laten liggen waardoor ik naar de fysiotherapeut moest om mijn kaak weer in positie te krijgen; ik kon mijn mond nl. niet meer dan 1 cm. opendoen. Zij heeft mij tevens foutief verdoofd waardoor maandenlang een zenuw verdoofd is gebleven en er een trekkend gevoel in mijn mond bleef. Zij nam röntgenfoto's zonder vooraf te vragen of ik daarmee kon instemmen of dat er bezwaren waren deze foto's niet te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Samenwerkende Tandartsen Apeldoorn - De Parken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.