Waardering van Samenwerkende Tandartsen Eindhoven - Willemstraat - Eindhoven op 6 september 2019

1.8

1) Het is een uitdaging om een deze praktijk telefonisch bereiken. Ze sluiten vaak zonder melding op website/Facebook en hebben zeer regelmatige 'pauzen'. 2) Praktijkondersteuners halen afspraken uit het systeem zonder communicatie naar de klanten. Eind april heb ik een eerste afspraak voor orthodontie gepland voor 12 juli 14:00. Ik kwam bij het praktijk, maar de deur was letterlijk dicht. Blijkbaar heeft praktijkondersteuner mijn afspraak weggehaald en niet gecommuniceerd dat het niet door gaat. Na meerderen telefoontjes (zie punt 1) heb ik een afspraak op 6 september geregeld. Je zou verwachten dat het goed deze keer gaat, toch? Op maandag, 2 september heb ik naar praktijk gebeld om te controleren of afspraak doorgaat. - Ja, mevrouw. Het gaat door, - kreeg ik een antwoord. Op 6 september kwam ik naar praktijk en .... ik mag niet terecht! Mijn afspraak is gecanceld. In hun systeem staat dat tegen mij was daarover gecommuniceerd! Ik kan mijn oren niet geloven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Samenwerkende Tandartsen Eindhoven - Willemstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.