Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - De Tandarts

Tandartsenpraktijk

Groenewoudseweg 315 6524 TX Nijmegen

Waardering van Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - De Tandarts - Nijmegen op 16 juli 2013

Tandarts Christiaan heeft vanmorgen 15 juli, een kiesje getrokken bij mijn zoontje van 6. Kiesje moest eruit vanwege een fistel en dan sterft het af. Hij en zijn assistente deden het zo goed met hem en met mij (ik was erg zenuwachig). Hij kreeg van te voren twee spuitjes maar alles werd heel rustig en duidelijk uitgelegd, Spongebob op de tv boven de stoel en aan het werk. De assistente hield zijn handje vast, ik was daar niet stabiel genoeg voor zullen we maar zeggen. Ik wist dat hij in hele goede handen was Dankjewel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - De Tandarts? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.