Waardering van Sensodent Hoogeveen - Hoogeveen op 24 februari 2014

5.2

Mijn vullingen blijven niet goed zitten, hij is erg snel klaar met de behandeling, bij hevige kiespijn moet is nu wachten tot half maart. Als je t mij vraagt kan ik beter een andere tandarts zoeken. Daarom ben ik super blij dat ik door de verbouwing ik bij tandwerk terecht ben gekomen. (Een andere tandarts) Hier ben ik er achter gekomen wat voor een flut praktijk smile eigenlijk is. Eerder is me al verteld dat william van smile slecht is in zn werk, dus ik was al van plan te vertrekken naar een andere tandarts, door de verbouwing heb ik echt de knoop doorgehakt. Ik had geen brief gekregen over de verbouwing dus ik stond voor de deur en werd door een assistente op een rare manier afgewimpeld. Toen ik bij tandwerk kwam heb ik me gelijk aangemeld als nieuw patient en die man schrok zich dood van mij gebit terwijl william van smile altijd maar zegt dat het reuze mee valt. Meteen heeft me nieuwe tandarts me mond goed gereinigd me doorverwezen naar een mond hygiënist en me goed advies gegeven. Hoe aardig william ook is het is echt n amateur vind ik. In plaats van een paar kleine gaatjes wat mij bij smile verteld is, kon me nieuwe tandarts zonder foto zien dat me hele gebit verpest is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensodent Hoogeveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.