Tandarts Abas

Mondzorg

uit 62 waarderingen

Waardering van Tandarts Abas - Bussum op 5 januari 2023

Gebitsaandoeningen

Ik ben na een tandongeval een lange, intensieve behandelperiode tegemoet gegaan. Via mijn gebruikelijke tandarts ben ik op een gegeven moment doorverwezen naar Irfan voor het behandelen van twee beschadigde wortels. Een hiervan is kundig behandeld en is zo “gered”, de ander is netjes en zonder verdere complicaties vervangen door een implantaat. Al met al zijn Irfan en zijn team kundig te werk gegaan, zonder daarbij oog te verliezen voor mijn input. Als ik aangaf ergens last te hebben of iets dacht te voelen, werd hier serieus naar gekeken. Bij een nabloeding werd er voor mij ruimte gemaakt om de volgende ochtend direct langs te komen om dit te behandelen. Kortom: een erg vriendelijk en bovenal kundig team bij Tandarts Abas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandarts Abas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.