Waardering van Tandarts De Viaanse Molen - Alkmaar op 14 juli 2017

8.5

* Qua afspraken kan nog één en ander verbeterd worden; een voorgaande afspraak loopt vaak uit, en ook na de lunch lijkt het wat moeite te kosten om iedereen weer op gang/ hun plek te krijgen. Dit kost vaak zo'n 10 minuten extra tijd. Zeker als je een gaatje moet laten vullen, en je blijft maar wachten, dan duren die 10 minuten enorm lang.Wat ook naar is: er is soms geen receptioniste/assistente aanwezig achter de balie. Dat eerste aanspreekpunt mis je, op dat soort momenten, toch echt wel.* Qua behandeling niets dan lof. Alles wordt stap voor stap uitgelegd, en men neemt de tijd om je door alles heen te loodsen. Jij, als patiënt/cliënt, staat voorop. Echt één van de sterke punten van deze tandarts.* Qua omgang van de medewerkers: op één bepaald moment heb ik ervaren dat mijn vragen als 'irritant' of 'vermoeiend' werd gezien, en daar was het antwoord ook naar. Maar grosso modo zijn alle medewerkers erg klantgericht, en zullen ze alles doen om de patiënt/cliënt op zijn/haar gemak te stellen. Die ene mindere ervaring die ik heb gehad, doet niets af aan de geweldige omgang die ik normaal gesproken gewend ben bij deze tandarts.* Qua informatie kan het misschien iets duidelijker/makkelijker (je krijgt soms veel info in een heel korte tijd), maar verder: perfect.* Qua luisteren zijn er misschien ook wat verbeterpuntjes mogelijk. De behandeling gaat verder dan de tandartsstoel, en juist daarna - na extra vragen die telefonisch worden gesteld - heb ik ervaren dat men soms niet begrijpt waar ik het over heb. Ik heb sowieso geen enkele keer gehoord: "Mocht je nog vragen hebben, bel of mail ons dan gerust." Dus toen ik belde, en de assistente mij niet begreep, toen raakte mij dat enorm.Tegelijkertijd: ik heb het idee dat het hier om een incidentele gebeurtenis ging, en heb het idee dat men normaal gesproken alles op alles stelt om patiënten/cliënten te helpen - ik heb namelijk nog nooit klachten gehad m.b.t. dit punt. Kortom: een ruime plus, maar met de aantekening dat er nog wat ruimte is voor verbetering.* Qua accommodatie zit het gewoon helemaal goed.Dus alles bij elkaar: mijns inziens zijn er nog verbeterpunten - vooral m.b.t. de ontvangst/balie kan er nog veel gedaan worden, en het uitlopen van eerdere afspraken maakt het voor een gemiddeld persoon in de wachtkamer ook niet per se makkelijker -, maar al met al is dit een enorm fijne tandartspraktijk (voor zover de tandarts 'fijn' kan zijn :.)).Afgerond een 9 op 10, en dat is deze praktijk absoluut waard. Ik raad deze tandartspraktijk in elk geval aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandarts De Viaanse Molen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.