Tandartspraktijk Kooistra

Tandartsenpraktijk

Reddingiusweg 60 9744 BM Groningen

Waardering van Tandartspraktijk Kooistra - Groningen op 23 oktober 2018

Kaakaandoeningen

Ronduit traumatisch mijn kies is getrokken omdat er een terugkomende ontsteking boven zat. Dit is zo lomp gedaan dat de hele wand van mijn kaak is afgebroken. Na 2 weken gaf ik aan nog veel pijn te hebben maar nee alles zag er goed uit. Ik vertrouwde het niet en ben op aanraden van mijn huisarts naar een andere tandarts gegaan. Hij gaf aan meteen een fikse wondinfectie te zien en zag dat er iets los zat. Hij heeft mij geopereerd en schok erg van het enorme stuk dat was afgebroken. 6 weken later is er nog een splinter verwijderd. Ik ben nu 4 maanden verder en heb nog steeds heel veel pijn. Ik hoop maar dat het ooit beter word en er ooit een implantaat in kan. Maanden op pap en op yoghurt leven is verschrikkelijk om nog maar te zwijgen over de pijn, zorgen en extra kosten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Kooistra? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.