Tandarts Van Geelen

Tandartsenpraktijk

Kerkstraat 36 8064 DP Zwartsluis
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Tandarts Van Geelen - Zwartsluis op 7 juni 2016

Gebitsaandoeningen

Heb een wortelkanaalbehandeling ondergaan voor de eerste keer. Ik ben altijd heel erg bang voor de tandarts en zag er enorm tegenop. Maar de behandeling verliep zo goed en bijna pijnloos. Toen ik op een gegeven moment wel pijn voelde bij het boren in de kanaaltjes kreeg ik een verdoving. Andere verdoving was verder niet nodig. De sessie duurde 40 minuten. Ik moet over een paar weken terug komen om te zien of de ontsteking in de kies weg is. De tandarts legde goed uit wat hij telkens deed en ging uiterst voorzichtig te werk.Het is mij echt honderd procent meegevallen terwijl ik een echte angsthaas ben

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandarts Van Geelen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.