Tandartsen om de Noord

Tandartsenpraktijk

Om de Noord 26 1616 PR Hoogkarspel

Waardering van Tandartsen om de Noord - Hoogkarspel op 23 juni 2020

Onlangs ben ik bij mijn tandarts geweest wegens pijn aan mijn kies. Uit deze afspraak is gebleken dat er een wortelkanaalbehandeling aan mijn kies plaats moest vinden. Ik heb hier eerst netjes een begroting van gekregen met de kosten van de behandeling. Ik zag erg tegen de behandeling op wegens de vele verhalen van anderen en wegens mijn angst voor verdovingen. Toen ik aan kwam in de praktijk werd ik erg gerust gesteld door de assistente. Deze assistente heeft mij ook heel erg goed verdoofd, ik voelde er bijna niets van. Voordat de behandeling begon heeft de tandarts goed alles uitgelegd wat er ging gebeuren en tijdens de behandeling zelf heeft ze dit ook meerdere malen gedaan. Dit heb ik als erg prettig ervaren omdat je dan toch weet wat er gebeurd in je mond en zorgt ook weer voor wat afleiding voor mezelf tijdens de behandeling. Na de behandelingen heb ik geen pijn meer ervaren van mijn kies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsen om de Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.