Waardering van Tandartsen om de Noord - Hoogkarspel op 24 februari 2014

2.2

Tandarts is verschrikkelijk arrogant. De praktijk is net een fabriek. De tandarts komt in vogelvlucht langs als de assistente al het werk heeft gedaan. Als je wat wilt vragen, moet je snel zijn, want anders is hij weg. Onze jongste wordt 4 en nog nooit zijn zijn tandjes bekeken. Dit was niet nodig. Ik zou volgens de tandarts een gaatje hebben en volgens de assistente ook een gaatje. Hier werd een afspraak voor gemaakt. Gelijk overgestapt naar een andere tandarts en wonder boven wonder bleek ik geen enkel gaatje te hebben. Tandarts Van Dijk is een kei in het verzinnen van klachten en geld innen. Voor ons nooit meer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsen om de Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.