Waardering van Tandartsen Praktijk Amsterdam - IJburg - Amsterdam op 13 mei 2019

9.2
  • Gebitsaandoeningen

Ik woon in Pumerend en ben op aanraden van een bekende voor de invisalign beugel gegaan via Tandartsen Praktijk Amsterdam. Ik ben ontzettend goed geholpen door diverse medewerkers, die ik helaas niet bij name mag noemen in deze waardering. Het is een prettige, moderne praktijk met kundige medewerkers. Zij waren vaak zeer flexibel ten aanzien van het inplannen van de afspraken. Het eindresultaat is prachtig geworden. Vervolgens heb ik via deze praktijk ook gekozen voor het bleken van mijn tanden. Dat was de kers op de taart qua eindresultaat. Alles bij elkaar een hele goede ervaring, ik zou de praktijk zeker aanbevelen ook als je er iets verder voor moet reizen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsen Praktijk Amsterdam - IJburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.