Tandartsenpraktijk Pinke & Beijerinck

Tandartsenpraktijk

Skagerrak 330 2133 DX Hoofddorp

Waardering van Tandartsenpraktijk Pinke & Beijerinck - Hoofddorp op 14 juli 2019

Gebitsaandoeningen

Tot 2 x toe een fikse ontsteking onder mijn kiezen gehad die niet gesignaleerd werden. Na beide keren meerdere malen met klachten terug gegaan maar telkens weer naar huis gestuurd. Via de HAP kreeg ik op gegeven moment zelfs opiaten om de pijn te minderen. Zelfs die hielpen niet! Uiteindelijk via de HAP terecht gekomen bij de spoedtandarts. Er zaten 2 wortels die helemaal ontstoken waren. Nadat de kiezen eruit waren kon ik direct stoppen met pijnstillers.Dit gebeurde allemaal binnen 1 week (3 x tandarts bezoek en telkens konden ze niet vinden) De spoedtandarts gaf aan dat het onmogelijk is dat binnen dit tijdsbestek niets op de foto's te zien zou kunnen zijn! Dit alles nadat er een vulling eruit was gegaan en dit totaal geen kwaad kon vlgs. Pinke. Het is echt een schande volgens de spoedtandarts. Ik heb nog nooit zo,n pijn gehad ondanks dat ik Oxicodon kreeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Pinke & Beijerinck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.