Tandartsenpraktijk AlexoDent

Tandartsenpraktijk

IJsselmeerlaan 77 8304 DE Emmeloord

Waardering van Tandartsenpraktijk AlexoDent - Emmeloord op 21 januari 2019

Ik had aangegeven dat ik in de WLZ (Wet Langdurige Zorg) zit en dat de behandelingen/kosten op een andere manier gedeclareerd moeten worden. Ik had zelfs de beschrijving meegegeven voor de wijze van declareren om er zeker van te zijn dat ze op de hoogte waren, dit zou geen probleem zijn. Achteraf bleek dat ze het niet juist hebben gedeclareerd en heb ik alle kosten zelf moeten betalen (10 behandelingen). 2 keer heb ik een terugbelafspraak gemaakt om degene te spreken die hier over ging, maar ik werd niet teruggebeld. Uiteindelijk kreeg ik desbetreffende persoon te spreken. Alexodent bleef erbij dat ze het op de juiste manier gedeclareerd hebben.Er werd ook niet meegedacht in mogelijkheden om hier samen uit te komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk AlexoDent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.