Tandartsenpraktijk Ammersingh

Tandartsenpraktijk

Javastraat 106 6524 MK Nijmegen

Waardering van Tandartsenpraktijk Ammersingh - Nijmegen op 30 augustus 2020

Gebitsaandoeningen

In de praktijk Ammersingh was ik een paar jaar patient. Omdat er verschillende tandartsen werken krijg je bij een nieuw bezoek ook een andere tandarts. Het is bij mij elke keer voorgekomen dat de tandartsen niet van elkaar weten welke behandeling zij eerder aan mij hebben gegeven. De onderlinge communicatie is ronduit slecht. Zo is het voorgekomen dat er bij mij tweemaal de verkeerde tand is gevuld binnen 14 maanden tijd. Met als excuus dat de oude vulling niet meer goed was. Uiteindelijk was er zo weinig tandmateriaal over dat twee van mijn tanden kronen zijn geworden.Dit binnen een periode van 23 maanden. Terwijl er daarvoor maar een heel klein gaatje aanwezig was. Voor al deze behandelingen zijn er facturen verstuurd. De laatste 2 facturen heb ik geweigerd te betalen. Inmiddels ben ik bij een andere tandarts. Zij schrok van de behandelingen die zijn gegeven bij de praktijk Ammersingh. Maar zij was wel bekend met de onnodige behandelingen in deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Ammersingh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.