Waardering van Tandartsenpraktijk Bakker, Janning & Partners - Den Haag op 27 juli 2012

Deze waardering is ouder dan vier jaar en telt niet meer mee voor het gemiddelde cijfer van de zorgaanbieder.

  • 5
  • 3
  • 6
  • 3
  • 2
  • 6

Gemiddeld cijfer

4.2

Toelichting

Ik ben al ruim 20 jaar patient bij Bakker en Partners en heb veel ups en downs meegemaakt. Als je pas klant bent dan krijg je behoorlijk de aandacht echter na verloop van tijd wordt dit echt aanzienlijk minder. Ik heb vaak meegemaakt dat er niet goed geluisterd wordt naar de klachten die ik had en er door de tandarts zelf voor 'tussenoplossingen' gekozen werd. Dit resulteert voor de tandarts in feite weer een garantie voor meerwerk, vaak minimaal een half jaar tot jaar later. De grootste reden waarom ik ontevreden is in feite dat er echt niet goed geluisterd wordt vanwege tijdsgebrek moet je weer binnen een bepaalde tijd weer buiten staan. Jammer, erg jammer. Ben al rustig op zoek naar een andere tandarts. In deze tijden verdient een patiënt gewoon oprecht geïnformeerd en behandeld te worden.

22 personen vinden dit een nuttige waardering.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Bakker, Janning & Partners? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland