Waardering van Tandartsenpraktijk Brockhus - Vlaardingen op 18 juli 2017

1.0

Ik zit al meer dan 25 jaar bij deze tandarts en was tot op heden zeer tevreden. De laatste jaren ging het steeds achteruit. Omdat ik er niet vaak kom (alleen voor controle) heb ik nooit het idee gehad om naar een andere tandarts te gaan.Nu ga ik dat wel doen. Ze hebben mij enorm teleurgesteld. Ze hebben een zogenaamde REMINDER service. Deze service herinnert jou voor de gemaakte afspraak met de tandarts. Meestal kreeg je aantal e-mail berichten hiervoor. Laatste jaren is het paar keer voorgekomen dat ik geen herinnering kreeg. Dus ik moest boete(s) betalen voor niet nagekomen afspraken. Bij mij is er paar keer voorgekomen dat ik ook moest wachten op de tandarts omdat er consult uit liep. Moet ik dan maar ook zeggen dat je niet op tijd ben en een boete moet betalen ?Uiteindelijk werd ik het beu, waarom bied je een service aan wat niet werkt !!En vervolgens wordt de klant de dupe ervan. Ik krijg bijna het gevoel dat ze dit expres doen zodat ze eraan kunnen verdienen. Ik vraag me af bij hoeveel personen dit is voorgekomen !

Bent u of werkt u voor Tandartsenpraktijk Brockhus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.