Tandartsenpraktijk Buitenveldert

Tandartsenpraktijk

Van Nijenrodeweg 834 1082 JM Amsterdam
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Tandartsenpraktijk Buitenveldert - Amsterdam op 8 augustus 2016

Overige aandoeningen

Al vele jaren zitten mijn dochter en ik Arne Tulner. Het is een jonge man die elk halfjaar braaf de controle doet. Sinds een jaar heeft mijn dochter van 6 last van gaatjes, maar mijn tandarts zei telkens: "het valt wel mee", en deed er niets aan. Inmiddels is het zo erg geworden dat een stuk van haar kies is afgebroken (ondanks dat we twee keer per dag haar tanden poetsen)! Nu blijven er vaak etensresten achter in het gat. Zijn 'oplossing' hiervoor was om af en toe met een tandenstoker de etensresten weg te halen. Ook heeft mijn dochter last van tandenknarsen in haar slaap. Het advies van mijn tandarts was.....om haar dan wakker te schudden. Terwijl er tegenwoordig ook rubberen gebitsbeschermers bestaan. Ik vond het zo'n vreemd antwoord. Ikzelf heb meerdere kronen, en een zwart plekje op mijn hoektand. Dit vond mijn tandarts niet interessant, dat wil zeggen hij is er nooit over begonnen. Ik heb ook last van mijn kaak (nu blijkt door de kronen), en mijn huisarts heeft me daarvoor doorverwezen naar een kaaktherapeut. Mijn eigen tandarts vond dat niet nodig, en vertelde me dat ik het mij verbeeldde. Ik heb meerdere malen bij hem aangegeven dat ik het raar vond dat mijn dochter nu al gaatjes heeft en hij er niets tegen doet, en mijn eigen klachten wegwuifde. Hij maakt een heel ongeïnteresseerde indruk. Na wat er gebeurde met de kies van mijn dochter ben ik op eigen houtje naar een andere tandarts gegaan. En wat bleek? De afgebroken kies van mijn dochter moest zo snel mogelijk worden opgevuld, ook haar gaatjes moesten snel worden gefixt. Het zwarte plekje op mijn hoektand bleek erg gevaarlijk, daar staat nu ook een behandeling voor gepland. Als dit langer had geduurd zou er een zenuwbehandeling plaats hebben moeten vinden. Tenslotte heeft de nieuwe tandarts ook nieuwe gaatjes bij mij gevonden, daarnaast moet 1 vulling vervangen worden. Let wel, dit is minder dan een maand na de controle door mijn huidige tandarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Buitenveldert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.