Waardering van Tandartsenpraktijk De Overwelving - Zutphen op 2 januari 2018

2.2
  • Gebitsaandoeningen

Commercieel bedrijf waarbij winst maken centraal staat. Een tandartspraktijk zou de cliënt voorop moeten stellen en je niet als klant moeten behandelen met verkooppraatjes en winstmakende gedachten niet zo duidelijk moeten uiten. Ik heb het gevoel gekregen dat er niet naar mij geluisterd werd en ik niet gelooft werd. Winst maken stond centraal. Ik kon wel snel terecht voor een afspraak, dat was prettig. Ik heb ik totaal 2 afspraken gehad. Bij de één hoefde ik niet te wachten bij de andere afspraak 45 minuten. Ik heb mij toen verbaast over de luxe in de wachtzaal. Dit is overbodig bij een tandarts. Daarom geef ik hier óók een 1 voor. Een overbodige investering waarvoor wel betaald moet worden. Al met al een zeer slechte ervaring welke mij heeft doen besluiten om mij ook meteen weer uit te schrijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk De Overwelving? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.