Waardering van Tandartspraktijk de Zevenhont - 's-Hertogenbosch op 29 april 2019

9.5
  • Kaakaandoeningen

Ik ben (was) geen patiënt van deze praktijk. In verband met een zeer pijnlijke wortelpuntontsteking onder een kroon kwam ik op zaterdagochtend (weekenddienst/waarneming) terecht bij tandarts Victor Garcias verbonden aan deze praktijk. Naast de zeer prettige opvang door de assistenten ben ik ook snel en deskundig geholpen door tandarts Victor Garcias. Toen ik zondag opvolgend nog klachten had bleek deze praktijk nog steeds de weekenddienst te hebben. Toen werd ik geholpen door tandarts Mw. Silke van Enckevort. Ook zij was zeer betrokken en heeft alle moeite gedaan om mij te helpen en gerust te stellen. Zelfs nog in de avonduren na haar dienst nog gebeld om te helpen met een verwijzing. Complimenten voor deze mensen en hun team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk de Zevenhont? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.