Waardering van Tandartsenpraktijk Dental Luxe - Zoetermeer op 21 februari 2017

7.7

Tandartspraktijk D DeL hebben wij als prettig ervaren. De balimedewerkster is heel vriendelijk en beleefd, de tandartsen hebben wij als goed ervaren. Prettig, luisterend, goed in het repareren van m'n tanden end. Financieel loopt het wat minder duidelijk. Vooraf wisten we niet dat er zoveel extra bij betaald moest worden... Voor een kunstgebit. Lig dat aan slechte ervaringen met de Tandtechnieker die boven zit. Belafspraken worden niet nagekomen, rekeningen die niet kloppen. Dit is voor ons de oorzaak bij deze tandtechnieker weg te gaan. En dat kan. We kunnen bij de tandarts blijven en naar een andere tandtechnieker gaan. Wie de protheses echt maakt (wordt ws uitbesteed) is ons niet duidelijk. De prothese van mijn echtgenoot past voor geen meter... Daar werd vorige maand gezegd: Doe er maar wat watten onder. Vreemd vinden wij dat. Zelf heb ik al jaren een bovengebit en dat ging (elders) prima. Helaas die hulpverlener is er niet meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Dental Luxe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.