Waardering van Tandartsenpraktijk Diemen-Zuid - Diemen op 20 oktober 2019

8.8
  • Gebitsaandoeningen

Tot op mijn gevorderde leeftijd altijd angst voor de tandarts gehad. Sinds enige tijd word ik behandeld bij de Tandartspraktijk Diemen Zuid: de eerste keer opnieuw vol angst, maar die verdween geleidelijk aan bij volgende bezoeken. Ik werd namelijk heel plezierig benaderd door tandarts en assistente en kreeg vóór elke ingreep heldere uitleg over hetgeen in mijn mond ging plaatsvinden. Door deze geruststellende en informatieve houding nam ik vanaf mijn tweede bezoek aan de tandarts zonder vrees plaats “op de stoel”. Ik ben deze mensen heel dankbaar voor hun benadering, begrip en aandacht voor de cliënt(e). Maar niet alleen Rob en Chris als tandarts, maar zeker ook de dames aan de balie en de tandarts assistenten rondom 'de stoel'.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Diemen-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.