Waardering van Tandartsenpraktijk Goey - Rijswijk op 25 mei 2020

3.0

Heel erg teleurgesteld. Mijn vorige tandarts is op pensioen gegaan, dus ben overgezet naar Mevr. Goey. In de laatste 3 jaar, 1 keer controle, niet eens een compleet controle. De meeste van mij kiezen zijn verwijderd, wat niet hoefde volgens andere tandartsen, had gewoon met een vulling kunnen gefixt worden. Blijft over zuren over mijn verzekering potje, dat het niet op is. Waarom is dat voor haar belangrijk. Voor mij ik krijg de gevoel dat deze tandarts alleen voor het geld gaat. Hoe meer controle afspraken (15 minuten max) hoe meer patienten, dus hoe meer geld. Kwaliteit is niet te vinden bij deze tandarts. Niet te spreken over de manier van toespreken. 5 keer in een afspraak zegggen dat de patient slechte mondhygiene heeft, moet dat in 15 minuten. 1 keer is voldoende, je hoef mijn gezicht niet in te vrijven. Nu heb ik last met eten, kan maar aan 1 kant eten omdat de andere kant geen kiezen zijn. Echt een teleurstelling deze tandarts. Zal deze tandarts vermijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Goey? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.