Waardering van Tandartsenpraktijk J.L. van Moorsel - Schoonhoven op 22 december 2017

• Gebitsaandoeningen

Op donderdagavond verloor ik bij het avondeten een (oudere) vulling in mijn kies van mijn vorige tandarts. Niet fijn, maar aangezien het richting een lang kerstweekend ging, zag ik mijn kerstavonden al in rook opgaan met vele dagen pijn en weinig vreugde.Vrijdagochtend gelijk gebeld en uitgelegd, en tot mijn opluchting kon ik gelijk dezelfde ochtend langskomen en een nieuwe vullig gekregen!Dhr. van Moorsel is een sympathieke en gevatte man die met veel passie zijn werk buitengewoon vakkundig uitvoert. Als ik een enkele negatieve ervaring lees op deze website vraag ik me oprecht af of dit wel een eerlijke beoordeling is en de oorzaak niet bij de persoon zelf gezocht moet worden. Ik ga in elk geval altijd met een goed gevoel weg en ik ben geen fan van tandartsbezoeken (wie wel?)Ik vind het in elk geval een toppraktijk en dankzij hen is mijn kerst niet in het water gevallen!  Nog heel erg bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk J.L. van Moorsel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.