Waardering van Tandartsenpraktijk K.H.Dintel-Tipler - Brielle op 14 juni 2012

3.7

slechte / geen behandeling van mijn gebit. 1x in de 12 jaar tanden gepolijst, tandsteen sporadisch verwijderen, niets uit zich zelf doen je moet alles vragen en / of voorkauwen. resultaat bij mij een heel ernstige vorm van parodontitis (niets meer aan te doen) bij een vriendin 2x wortelkanaalbehandelingen niet goed / schoon uitgevoerd, resultaat 2 abcessen die nu erg veel last geven en bij zoon van vriendin 2 kiezen aan elkaar geplombeerd!? hoe krijg je het voor elkaar? Ook is deze dame erg onvriendelijk niet alleen tegen haar patienten maar ook tegen haar eigen assistentes. dus geen wonder dat wij naar een andere tandarts zijn gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk K.H.Dintel-Tipler? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.