Tandartsenpraktijk Kieskeurig Breda

12:00 - 15:00
maandag

Waardering van Tandartsenpraktijk Kieskeurig Breda - Breda op 22 mei 2019

Verstandskiezen trekken

Behandelingmade an appointment online for sunday, on the website price was 20.44 euro. But in praktijk they asked to pay 21.78 for appointment and 21.78 euro for a weekend. there was nothing on their website about doubled price. Totally, we paid a bill for 100 euro, and I did not get any treatment. Dentist just told me to use dental floss. Also dentist took 2 tooth photos, but I didnt get any comments from him about my tooth, and why I might have pain in it.  Totally dont recommend that place

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Kieskeurig Breda - Breda

Zoals vermeld op onze website is een weekend-behandeling voor onze eigen patiënten zonder extra kosten. U was echter nog niet ingeschreven en had een pijnklacht. Deze klacht is onderzocht, waarbij het maken van foto's noodzakelijk was. Op grond van uw privacy kan ik hier niet verder op ingaan, maar dit is de reden voor de hogere faktuur. Het bedrag van 20,44 stond inderdaad fout vermeld en is aangepast. Ik zal contact opnemen met de patiënt om dit te vereffenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Kieskeurig Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.