Waardering van Tandartsenpraktijk Klaassen - Velp op 10 januari 2017

4.2

Begin maart 2016 me in de praktijk gemeld (vanwege een slecht bovengebit en het bespreken van de optie voor een prothese. Na de magere communicatie tussen de heer Klaassen en mij besloten tot het laten trekken van de tanden en kiezen en overgaan tot het plaatsen van een bovenprothese. Korte tijd later vindt bovengenoemde behandeling plaats, nadat een korte week daarvoor een en ander opgemeten is voor de "nood"prothese. De kleur van de tanden heeft de tandarts zelf maar bepaald. De gecompliceerde trekking vond plaats waarbij het bloed bijkans in het rond spoot en middels deppen en afzuigen gepoogd werd het bloed uit mn mond weg te krijgen. Na deze behandeling met enorme grote en diepe gaten werd meteen de zgn "nood"prothese geplaatst. Geen hechting is geplaatst en verrekkende van de pijn, zonder geinformeerd te worden over pijnstillers of het kunnen ontstaan van ontstekingen ging ik huiswaarts. Er is vrijwel geen woord gewisseld. Geen enkele mededeling over nazorg, je melden bij bepaalde klachten of de in acht te nemen hygienische maatregelen, zelfs geen vervolgafspraak. Geen woord hierover. Na tussentijdse bezoeken vanwege zeer pijnlijke klachten bleek na 2 weken er toch wat info beschikbaar te zijn middels een A4 bij toeval van de secretaresse ontvangen. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de secretaresse elke keer zeer behulpzaam is geweest en een nieuwe afspraak zonder morren vastlegde.  Vanaf dag 1 was de prothese een totale ramp, het vloog me door de mond en bleef op een plek in mn tandvlees pijn houden alsof er nog een stukje tand achtergebleven was na het trekken. Me gewend tot de tandarts met bovengenoemde klachten. Eigenlijk loopt de communicatie via de secretaresse. Kom je bij de tandarts binnen dan groet hij niet en een poging tot communicatie is zinloos, je gaat zitten en mijnheer friemelt wat aan de prothese, smeert wat kukident erop, meet wat links en rechts op en duwt de prothese weer in je mond zodat deze schjnbaar goedzit en bagataliseert mijn andere klacht. Na het rechtopzetten van de stoel concludeer ik maar dat de behandeling is beeindigd en zonder dat er bijkans een woord  gesproken is vertrek ik maar.. Een tot ziens wordt niet beantwoord. Het is inmiddels eind juli 2016, opgescheept met een volledig waardeloze prothese, waarmee niet gegeten kan worden en als een bal in een flipperkast in mijn mond zit. Na ettelijke bezoeken zonder een steek verder te zijn gekomen en elke keer dat door de houding van Klaassen tot ergenis leidt moet ik tenslotte maar op een woensdagmorgen langskomen, weer wat gefriemel en wat happen, vervolgens de prothese achterlaten en 's middags weer ophalen. Geloof het of niet, toen ik 's middags kwam lag de prothese in een plastic zakje klaar bij secretaresse om door mij meegenomen te worden... Deze bij thuiskomst ingedaan, en bij plaatsen lijkt het alsof er niets aan gedaan is. Complete wanprestatie wederom en nu is het me duidelijk dat er met je gesuld wordt. Tijdens het afhalen van de prothese komt mij ten ore dat in hetzelfde gebouw de orthodontist op woensdagmiddag aanwezig is, uiteraard relevant. Kortom, communicatief incompetent, waarbij het predicaat "onbeschoft" niet misstaat en blijk geeft van volledige desinteresse in behandelingsresultaat. Kosten totaal waardeloze behandeling 1150,=

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Klaassen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.