Waardering van Tandartsenpraktijk Pronk - Barneveld op 8 mei 2018

5.2
  • Gebitsaandoeningen

Meerdere keren vraagtekens gehad bij behandeling. Een keer doorgestuurd naar kaakchirurg, kiezen trekken en plaatje zou nodig zijn, volgende (tijdelijke) tandarts vond een niet nodig en deed het zelf. Laatste keer: Ik zou losse/slechte vullingen hebben en 2gaatjes en parodontitis, bij second opinion niets aan de hand (en nu 1,5jaar later nog niet)!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Pronk - Barneveld

Bedankt voor uw reactie op ZorgkaartNederland.
Wij waarderen het dat u de moeite neemt om een review te plaatsen.

Uit uw verhaal wordt duidelijk dat er verschillende dingen zijn gezegd. We begrijpen dat dit verwarrend is en willen uw reactie aangrijpen als leerpunt binnen ons team van tandartsen.
Mocht u open staan voor een gesprek, dan willen wij u hierbij van harte uitnodigen. Wij horen graag wat wij
voor u kunnen betekenen!

PS Helaas krijgen wij uw reactie nu pas onder ogen, wij willen
benadrukken dat we altijd open staan voor feedback en/of vragen. Dit kan altijd telefonisch of per e-mail. Binnen vijf werkdagen mag u een reactie van ons verwachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Pronk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.