Waardering van Tandartsenpraktijk R.C.B. Kooij en B.P.C. Kooij-Diederen - Arnhem op 5 oktober 2018

2.8
  • Gebitsaandoeningen

Dochter van 5 met acute problemen in haar mond. Koorts en alle gevolgen van dien. Ik bel op en leg het verhaal uit. Assistente zegt ze is door verwezen naar een tandarts in Lent. Ik geef aan dat dit klopt maar ik nu niet naar Lent toe kan vanuit arnhem. Totaal geen begrip en niet willen luisteren dat dit in een nood situatie gaat. Namelijk een kind van 5 die je weigert met pijn en koorts. Vind het belachelijk en het maakt me nog steeds heel kwaad. Als voorbeeld haalt ze aan als er op vakantie iets gebeurt moet je ook na de eigen woonplaats behandeld worden. Dit is niet waar want je word gewoon geholpen op de bestemming. Ik dacht dat ze kinderen altijd moeten helpen want het zijn kinderen. Maar heb nu gezien dat ze niet welkom is. Gelukkig hebben we het opgelost. Mijn man die aan het werk is in Enschede is naar Arnhem komen rijden om ons kind op te halen om naar Lent te gaan. Hoe onlogisch qua logistiek wil je het hebben kooij diederen. Nee van mij niks positiefs meer en ook geen aanbevelingen bij vrienden familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk R.C.B. Kooij en B.P.C. Kooij-Diederen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.