Waardering van Reede, Mannaerts en Van Valkenburg Tandartsen - Breda op 4 februari 2019

Onze dochter is al een aantal maal onder behandeling geweest bij deze praktijk. De manier van werken van mevr Van Valkenburg is zeer professioneel te noemen en daarnaast met een grote integriteit naar patiënten toe. Zij handelt weloverwogen, indien nodig overlegt zij met collega’s. Om extra expertise in te roepen en te delen. Zij legt in begrijpelijke taal uit wat zij doet, staat naast en niet boven haar patiënten en straalt vertrouwen uit en geeft dit ook. Daarnaast is zij kundig en verwijst ook waar nodig en doet dit op tijd. Kortom: een aanrader en volgens onze dochter “ de beste van de wereld” wij begrijpen haar volkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reede, Mannaerts en Van Valkenburg Tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.