Waardering van Tandartsenpraktijk Stibbe, Dommering en De Lint - Amsterdam op 3 juni 2015

4.7
  • Gebitsaandoeningen

Uitstekende tandartsenpraktijk als er niets mankeert. Kies is behandeld voor een caveat. Uiteindelijk is behandeling niet goed gegaan vanwege een ontsteking (kan gebeuren als niet de kies niet helemaal is ontsmet). Onvrede komt voort uit het feit dat na een maand aanhoudende pijn ik werd verteld dat dit bij de behandeling hoort. Na weer een maand was niemand bereikbaar voor telefonisch overleg, was fysiek de receptie leeg en heb ik via de noodartsenlijn uiteindelijk iemand kunnen spreken. Mijn tandarts had die dag geen tijd voor mij. Diezelfde dag ben ik geholpen met een acute wortelkanaalbehandeling door Tandarts vd Veer op de Zuidas. Mijn tandarts heeft niets aan nazorg gedaan (overleg over wat zich heeft voorgedaan).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Stibbe, Dommering en De Lint? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.