Tandartsenpraktijk Van de Veer, praktijk Zuidas

Tandartsenpraktijk

Gustav Mahlerplein 116 1082 MA Amsterdam

Waardering van Tandartsenpraktijk Van de Veer, praktijk Zuidas - Amsterdam op 1 november 2017

Gebitsaandoeningen

Een afspraak te maken via de mail ging probleemloos.  Valerie en behandelde me vriendelijk en professioneel. Ze legde mij uit wat er moest gebeuren en dacht met me mee over de betalingen. de kosten vielen ontzettend mee ookal heb ik geen tandartspakket In 2 behandelingen is mijn gebit getransformeerd tot een stralende glimlach. Valerie en Kim werkten samen. Ze namen de tijd, werkten goed samen en gingen deskundig te werk. Ze namen geen genoegen met een matig resultaat en voor mij gingen ze die extra mijl. Mijn gebit voelt voor het eerst sinds jaren weer sterk, schoon en gezond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Van de Veer, praktijk Zuidas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.