Waardering van Tandartsenpraktijk Van Dijk Sint-Oedenrode - Sint-Oedenrode op 12 januari 2017

4.3
  • Gebitsaandoeningen

Helaas hebben wij een slechte ervaring naar aanleiding van een reguliere halfjaarlijkse gebit controles/behandelingen van ons zoontje van 7 jaar oud. Na kies klachten (3 maanden na controle) een andere (jeugdzorg) tandarts bezocht. Hier bleek dat er drie kiezen getrokken moesten worden en een oude wortel verwijderd moest worden? Dit was voor ons een onaangename verrassing omdat dit voorkomen had kunnen worden indien er eerder ingegrepen was door gaatjes tijdig te repareren. Tijdens voorgaande halfjaarlijkse controles is hier niets mee gedaan en zijn er geen foto's gemaakt om dit in een vroegtijdig stadium te constateren en op te lossen. Melk kiezen kunnen namelijk tot 11e -13e levensjaar blijven zitten. Hopelijk levert het kiezen trekken op deze leeftijd geen onnodig tandarts trauma voor ons kind op.Tevens hebben wij, tot tweemaal toe, contact op moeten nemen v.w.b. incorrecte facturen waarbij ongedane behandelingen gefactureerd werden. Door deze optelsom is het vertrouwen enorm afgenomen en hebben wij afscheid genomen van deze tandarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk Van Dijk Sint-Oedenrode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.