Tandartsenpraktijk/Verwijspraktijk Oral Care Center

Tandartsenpraktijk

uit 23 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Tandartsenpraktijk/Verwijspraktijk Oral Care Center - Rhoon op 23 juni 2022

N.v.t.

Gebitsaandoeningen

Ik ben trouw telkens op controle geweest en heb ook iedere keer mijn gebit laten reinigen. Mijn brug zat los en ik kreeg een bepaald advies. Ik ben voor een second opinion naar mijn oude tandarts gegaan. Aldaar bleek er sprake van fors achterstallig onderhoud en sindsdien heb ik al meerdere extra (pijnlijke) behandelingen ondergaan. Ik heb hier veel extra kosten door gekregen. Dit had volgens mij voorkomen kunnen worden als er meer aandacht voor mijn gebit was geweest. Mijn vertrouwen in Oral Care center was weg, dus ik heb me uitgeschreven en duidelijk toegelicht waarom en dat ik dus niet tevreden was. Daarop kreeg ik als reactie dat men het jammer vond dat ik weg ging, maar vertrouwen is de basis. Er is geen poging gedaan om het met mij te bespreken, laat staan dat er een oplossing is gekomen. Ik heb aangegeven dat ik dit een gemiste kans vond, maar daar is niet meer op gereageerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk/Verwijspraktijk Oral Care Center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.