Tandartsenpraktijk/Verwijspraktijk Oral Care Center

Mondzorg

uit 23 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Tandartsenpraktijk/Verwijspraktijk Oral Care Center - Rhoon op 8 september 2019

Zeer slechte bereikbaarheid en een extreem hoog verloop van personeel aan de receptie.Bovendien is de houding van eigenaar n mohebbian zeer arrogant en respectloos te noemen.Dit is geen waardige praktijkeigenaar, zij laat de zorg en aandacht die patiënten verdienen meer dan te wensen over, daarbij is de communicatie ook beneden peil, zeer slecht Nederlands.Helaas kan ik gezien mijn ervaringen niets anders concluderen dat het belang van de patiënt onder het commerciële belang van de praktijk komt te staan! Zonde, ik voorspel dan ook dat deze praktijk ten onder zal gaan wijtend aan slecht management.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartsenpraktijk/Verwijspraktijk Oral Care Center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.