Tandartspraktijk Avelli

Tandartsenpraktijk

Emmalaan 4 A 1862 ET Bergen

44 resultaten voor je selectie:

31 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Buitengewoon kundig en gedreven tot perfectie. Prettig persoon.

9.8
27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na veel problemen met een brug ben ik een extra kies verloren er werd mij geadviseerd implantaten te laten plaatsen maar ik durfde het niet aan. Ik heb jaren niet kunnen eten aan 1 kant. Tot we een...

1 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige tandarts, wordt goed geholpen.

8.7
16 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende uitleg alles is bespreekbaar, het worden geen handelingen uitgevoerd zonder overleg. Heel prettige medewerkers en fantastische tandarts

9.8
12 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Normaal gesproken ben ik heel bang voor de tandarts, deze nemen de tijd en stellen je gerust!

11 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden over het gehele plaatje dat geboden wordt door tandarts Avelli. Prettig in de omgang en heel zorgvulding in de behandeling.

14 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijke informatie, goed overleg over behandelplan

9.5
8 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de behandeling als professioneel en vakkundig ervaren.

6 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

uitstekende behandeling. Goede informatie vooraf. Rekeningen conform offerte

9.7
25 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Als een behandelplan is uitgevoerd, is er bij het bezoek daarna direct weer een onderzoek en behandelplan nodig. Ik ervaar dit als erg commercieel.

7.0
30 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige ervaring wbt de behandeling. Altijd van te voren duidelijke afspraak en behandelplan, behandelwijze is professioneel en bekwaam in moderne uitgevoerde praktijk.

8.7
15 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bij tandarts Avelli ben ik enkele malen geweest voor behandeling. Ik word er altijd vriendelijk bejegend, de behandelingen die ik tot nu toe heb gehad verliepen pijnloos en ook ondervond ik geen...

9.3
7 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Na mijn eerste (onverwachte) behandeling heb ik geen angst meer voor de volgende!

5 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Buitengewoon kundige tandarts . Duidelijk , beleefd en deskundig . Vriendelijke assistentes in een uiterst stijlvolle en verzorgde praktijk.

15 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Met een rustig gevoel ga ik naar de tandarts. Vriendelijke benadering en zeer vakkundige uitvoering van de behandelingen.

26 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Bij deze tandarts ben ik van te.voren nier zenuwachtig voor.de.behandeling. vond het fijn dat hij ook de ( dikwijls gemene ) verdovingsprikjes verdooft.

24 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Een tandarts die luistert en aandacht geeft, is hard te vinden, een tandarts die er echt voor jou als patiënt is al helemaal. Deze tandarts combineert al deze kwaliteiten. Super gemotiveerd...

9.3
22 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

onderhoud gebit en plaatsen implantaat etc etcgewoon perfect

17 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goede en zorgvuldige behandeling, duidelijke voorlichting en overzichtelijke prijsopgave.

9.7

Filters