Tandartspraktijk Bantje

Tandartsenpraktijk

Avenue Carnisse 158 2993 MK Barendrecht

Waardering van Tandartspraktijk Bantje - Barendrecht op 12 oktober 2020

Gebitsaandoeningen

De service in deze praktijk is heel hoog. Tijdens alle tandheelkundige werkzaamheden is er ook veel aandacht voor de patient. Ook na de behandeling neemt ze nog ruimschoots de tijd om alles uit te leggen of toe te lichten. Die persoonlijke aandacht, ook van haar assistente, vind ik erg prettig waardoor ik met een zekerder gevoel naar haar toe ga als het weer tijd is voor de afspraak. Ook mijn andere gezinsleden lopen met haar weg puur door hun service gerichte en rustige werkwijze. Dit mag ook wel eens gezegd worden! Zeker in deze moeilijke periode waar mensen zich overal aan moeten houden en je als zorgverlener extra inspanning moet leveren om met de opgelegde regels en protocollen dit niveau kan en wil blijven geven. Dit team verdient daarvoor een dikke pluim!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Bantje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.