Tandartspraktijk Bantje

Tandartsenpraktijk

Avenue Carnisse 158 2993 MK Barendrecht

Waardering van Tandartspraktijk Bantje - Barendrecht op 22 september 2020

Helaas was dit jaren onze tandarts en is ze als tandarts goed alleen loopt ze altijd één uur tot anderhalf uur uit voor een afspraak. Ben je zelf een keer 5 minuten te laat door file wordt je ongehoord behandeld en moet je ook nog €60 betalen voor het niet nakomen van een afspraak. Gelukkig nu een fijne nieuwe tandarts die mooi op tijd werkt en kundig is! Ik raad deze tandarts ten zeerste af en vooral de assistente.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Bantje - Barendrecht

Spijtig te lezen dat u na een jarenlange behandelrelatie en ruime aandacht voor uw welzijn op deze manier afscheid van ons neemt.
Met zeer grote regelmaat hebben wij juist voor u met afspraken geschoven. De laatste keer was een tegenvaller, maar ook bij ons is de maat wel eens vol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Bantje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.