Waardering van Tandartspraktijk Bas Hengeveld - Weert op 14 januari 2021

9.2

De tandarts gaat op een prettige wijze met de patient om tijdens de behandeling. De tandartsassistentes mogen alleen iets vriendelijker zijn als zij iemand uit de wachtkamer naar binnen roepen (bijvoorbeeld zich netjes voorstellen en met je meelopen). Ook is het prettiger als ze de patient meer betrekken bij de gesprekken tussen tandarts en assistent. Het zou fijn zijn als er belangstelling getoond wordt in de achtergrond van de patient door middel van een gesprek.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Bas Hengeveld - Weert

Heel hartelijk dank voor uw reactie. Heel fijn dat u de moeite heeft genomen om een waardering over ons achter te laten op zorgkaart.

Wij kunnen ons voorstellen dat het voor bezoekers soms lastig is om te zien of te weten wie wie of wie wat is. Vandaar dat wij in de wachtkamer in ieder geval foto's van alle medewerkers met naam en functie hebben hangen. Ook dragen alle medewerkers naambordjes met de functie erop. De personen die u gaan behandelen stellen zich ook aan u voor. Al moet dat op dit moment helaas even zonder hand.

Wij hebben vriendelijkheid naar bezoekers toe heel hoog in het vaandel staan. Over het algemeen worden de medewerkers als vriendelijk beoordeeld. Vervelend om te horen dat u dat anders ervaren heeft. Wij nemen het mee in onze evaluatie.

Vriendelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Bas Hengeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.